Powered By Blogger

mandag 24. oktober 2011

Kloke ord fra magasinet Rom 1 2 3

I det siste bladet rom 123 kom jeg over en reportasje over et familie som har innredet en gård på Langhus.

Ble fascinert over hvor gode tips de hadde.  og hvor fint de hadde det.
Her er Tipsa de sine.

Ha friske blomster i hjemmet så ofte som mulig.

Ikke bry deg om hva som er inn eller ut, før du har rukket å gjøre hjemmet ditt" inn" har det  allerede blitt  "ut"
Finn heler det du trives med:)

Mal veger i nøytrale farger og pynt med gjenstander med farger.


Så enig.

7 kommentarer:

  1. Helt enig:0)
    Takk for hyggelig hilsen.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. Helt enig.
    Her innreder vi med møbler og ting vi liker .
    Litt påvirket blir vi av det som er "in", men det er som regel detaljer som lett kan byttes ut.
    Og friske blomster er et must :)
    Ha en fin kveld videre.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Helt enig med både deg og de i reportasjen:) Tusen takk for så hyggelig hilsen. Så kjekt at jeg inspirerte deg til å lage plommelikør!:) Vi skal kose oss til jul:)
    ha en fin lørdag!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Takk for kos hilsen hos meg.
    Jeg har nok min egen stil. Innreder med det jeg synes er vakkert, så det er nok blanding av mange stiler hos meg.

    Ha en fin kveld

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Hei, og takk for hilsen på bloggen min - koselig at du fant veien innom :)

    Ønsker deg en fin uke videre!

    Hildegunn :)

    SvarSlett
  6. Hørtes ut som flotte tips.:) ikke noe slår friske blomster.-))

    ha en flott dag.:)

    SvarSlett
  7. Hay,

    Your blog is lovely.
    I will follow your blog.
    Please take a look into my world.

    Groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    SvarSlett