Powered By Blogger

onsdag 29. juni 2011

Lykkelig eier av....................

 Endelig eier av et Smeg kjøleskap, dette har jeg ønsket meg lenge, mange mange år, føles som hele livet, å endelig ble det mitt.

Er som sagt en del i Sverige , å jeg kjøpte det der , var faktisk en del penger å spare på det også pga kursen.

 Spisekroken har fått nye stoler som jeg kjøpte på finn, lukey me.
 Passer perfekt, dette var det mine ferie penger gikk til, helt topp.
Angrer ikke en plass, kan ikke reise enda allikevel på grunn av de små valpene.
Men kanskje til vinteren måtte det være deilig med en tur sydover.
(drøm)
 Valpene måtte også være med på blogg innlegget.
Dette er første gangen de er ute å det er på Svensk jord.
De har også fått en egen krok på kjøkkenet med valpe grind og gjerder.

 Egen krok som de er om dagen.

3 kommentarer:

  1. WOW! Så heldig, å så lekkert kjøken du har!
    Møblane, detaljane..Me like!

    God onsdag :)

    ♥ Astrid

    SvarSlett
  2. Det var kjempefint og ser ut til å passe helt perfekt på det koselige kjøkkenet ditt :)
    Og så de skjønne valpene da. Kan skjønne du ikke kan reise fra dem:)
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  3. Takk for at du tittet innom hos meg!
    Koselig blogg du har. Liker dine vakre rosetapeter, en roseelsker som jeg er... Og stolene i kjøkkenkroken er bare såå lekre!
    Nydelig hund og søte små valper. Jeg har også hunder, Emma bichon frisè, Oliver sort toypuddel, Eliz Maria rød toypuddel og Amadeus lys aprikos dvergpuddel og så har vi Mathilde skogkatt...:-) Nok å henge fingrene i...

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett