Powered By Blogger

søndag 15. mai 2011

Lenge siden sist.

 Mongolia tre, noe av det finest hage treet syntes jeg.

 Litt av hagen min, plenen er blitt fin og grønn.
Paviljongen er romantisk og skjønn, må plante litt mer sommer blomster inni den.

 Her har jeg plantet jordbær, spennende å se hvor mange som kommer
 Dette er et funn, har kommet over noen gamle dører som jeg vil ha som le vegg, kommer flere bilder når den er ferdig, gleder meg.
 Her har jeg plantet klematis, gleder meg til de blir store og dekker noe av fjellet.
 Et gammelt bord , skal plante noen blomster i kassen  og pynte litt mer.
Ønsker dere alle en god Søndag, 
Klem Anita

3 kommentarer:

  1. Oioi, digga de dørene du skal ha som skjermvegg!!
    Og den søte paviljongen da :) Fint du har det ute :)

    Ha ein fin kveld og god 17 mai feiring på tysdag!!

    Klem Anita♡

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk for besøk, så koselig med nye bloggfunn!!! For en flott paviljong du ahr, er den gammel eller ny? Utrolig forseggjort!!! Likte så godt mellomnavnet ditt! Ha en finfin 17.mai i din fine hage, mvh Marianne.-)

    SvarSlett
  3. Digget de dørene! Funker nok bra som levegg ja! Gleder meg til å se resultatet :)

    klem, camilla jin

    SvarSlett