Powered By Blogger

tirsdag 15. februar 2011

Loft stuen har fått ny stil.

 Før så hadde jeg to sjeselonger og tv her oppe,men fant ut at forandring fryder .
Så nå er det blitt et ekstra sove rom/ kose rom.

Malte en gammel seng som jeg har fått av min far.

En kommode kjøpt på en brukt butikk for 100 kr, malt med nye knotter.
Pike titter kjøpt i Sverige, ny malt og snart til salgs.
Ny malt skap i en  skjønn blå farge, med blonder inni.

Jesus bilder , de er så skjønne,Et har jeg fått av mamma og et kjøpte jeg i Sverige.


Live well

Laugh often 

Love Much

4 kommentarer:

  1. Her var det virkelig lyst og lekkert.
    Og så mange , fine ting !
    Og jeg lurer veldig på hva du har tenkt å ta i betaling for den piketitteren ?
    Og evt mål ?
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Hei. sender du meg en mail hvis\når du skal selge den ?
    Jeg tror den kommer til å passe godt på en liten kommode jeg har.....:)

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Så nydelige bilder av et kjempe koselig rom:) Heldig den som kommer på besøk og kan sove på dette rommet.
    Det var koselig å oppdage en sørlending til her inne, og bare noen mil unna:) Jeg gikk på samme kurs som deg i fjor, i 12 uker. Kjempe bra kurs, fikk meg til å tenke over ting og sortere ut det som ikke var så viktig. Lærte mye om meg selv. Det er vanskelig å velge og finne noe nytt, jeg var redd for å ta et feil valg, vil så gjerne trives med det jeg velger. Tror jeg er på rett vei, men det kommer dager som jeg tenker om jeg skulle velge noe annet.
    Håper du finner ut hva du vil, men ikke hast ta den tid du trenger. Lykke til:)
    Håper du koser deg i det fine været vi har her på sørlandet;) Er lite glad i så mye snø på en gang, torde ikke ut å kjøre i dag, var helt forferdelig i går. Satt meg fast 2 ganger fordi det var så dårlig brøyta, også var det jammen meg is under, ikke rart jeg sto bom fast:)
    Ha en fin dag:)

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. NYYYYYDELIG den blåfargen!!!!!

    SvarSlett